Featured Content

6.20 6.35 6.39 & 6.60 PRO-B9 CFW / LCFW for PSP 1000/2000/3000 and Go!


Cum instalez? Install Notes:

Pentru 6.20 Permanent;
                 Descarcati arhiva Downloads,copiati in X:/PSP/GAME,PROUPDATE,FASTRECOVERY si 620PRO_Permanet.Intrati in PROUPDATE,apoi in Permanent Boot Loader,apasati X,apoi X,intrati din nou si apasati X,si apoi din nou O.
                 Pentru temporar nu intrati in Permanent Boot Loader si nu il copiati in X:/PSP/GAME.
               
Pentru 6.35;
                 Descarcati arhiva Downloads,copiati in X:/PSP/GAME,PROUPDATE si FASTRECOVERY.Intrati in PROUPDATE si gata.
               
Pentru 6.39;
                 Descarcati arhiva Downloads,copiati in X:/PSP/GAME,PROUPDATE,FASTRECOVERY si CIPL_Flasher.Intrati in PROUPDATE,apoi in CIPL_Flasher,apasati X,apoi X,intrati din nou si apasati X,si apoi din nou O.
                 Pentru temporar nu intrati in CIPL_Flasher si nu il copiati in X:/PSP/GAME.

6.60 PRO-B9 (Beta) este pentru PSP 1000 si PSP 2000 / PSP1000/2000 ONLY
                 Descarcati arhiva Downloads,copiati in X:/PSP/GAME,PROUPDATE si FASTRECOVERY.Intrati in PROUPDATE si gata.

NOTE
         Pentru cei cu temporar,in caz ca modarea s-a pierdut intrati in FASTRECOVERY.

8 comentarii:

Anonim spunea...

cum pot moda un psp 2001 iam dat update de pe psp si acum am versiunea 6.60 kimysen2006 id mess

shadow ciprian spunea...

am veriunea 6.39 psp go cum il modez va rog sa ma ajutati

Anonim spunea...

Imi pare bine ca ati copiat de pe site-ul PSP-Fanatik.ro fara acordul autorilor!

Anonim spunea...

FUCK YOU SUCKERS!SUCK MY DICK AND MY SISTER S PUSSY!FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK YYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

feli79 spunea...

da a mers!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
eu il aveam deja modat dar lam de-modat cu sowfterul oficial,si acum lam facut cu asta :D:D:D

Anonim spunea...

ITI MULTUMESC MUL DE TOT , MERGE ACEASTA VERSIUNE AM AVUT 6.39PRO-B9 . VA MULTUMESC INCA O DATA !!!!! INAINTE DE A INCERCA UN TIP IMI CEREA 50 LEI , SA-L, MODEZE SI ALTU 30 LEI ..IARA TU SUPER BAIAT M-AI AJUTAT SA-L FAC GRATIS ANONIMUS !!

Anonim spunea...

cum fac sa modez si eu un psp go 16 gb ca am incercat in toate felurile si cu 6.39 si cu 6.6 si el practic se modeaza dar nu vede nici un joc din ce ai bag in el? ma poate ajuta cineva>?

Anonim spunea...

urmeaza pasii din instructiuni - k e foarte simplu - ce nu intelegi - descarcarca arhiva si dezarhivezi unde spune x ma - si de acolo exexuti pasii urmatori - FUNCTIONEAZA TOT CE ESTE AICI - MULTUMESC INCA O DATA -

Trimiteți un comentariu